اوليويرا:تراکتورسازي مربي جذب کرده نه جادوگر
کلوپ هوداران فوتبال
دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, :: 9:22 :: نويسنده : Mohammad

سرمربي جديد تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: هواداران تراکتورسازي از من استقبال خيلي خوبي داشتند اما آنها بايد بدانند تيم‌شان سرمربي جذب کرده نه جادوگر.


به نقل از تسنيم، توني اوليويرا سرمربي تيم تراکتورسازي در برنامه تلويزيوني موج فوتبال اظهار داشت: وقتي از ايران مي‌رفتم و هواپيما از تبريز پرواز کرد و رفت تمام خاطرات خوبي که در تبريز داشتم از خاطرم گذشت ولي احساس مي‌کردم روزي به تبريز بازخواهم گشت و امروز که برگشتم عشق هواداران را فراموش نخواهم کرد.

وي در خصوص ريسک بازگشت به تراکتورسازي در شرايط حساس کنوني گفت: احساس کردم تراکتورسازي از يک نيرو جدا مانده است و احساس مسئوليت کردم که برگردم.

توني ادامه داد: جا دارد از هواداران تراکتورسازي تشکر کنم. نه تنها تراکتورسازي بلکه تيم‌هاي بزرگي چون بنفيکا، رئال مادريد، بارسلونا و ديگر تيم‌هاي بزرگ هم بدون هوادار چيزي ندارند، چرا که هوادار نکته مثبت فوتبال است.

سرمربي جديد تيم تراکتورسازي تصريح کرد: من هيچ ترسي ندارم بلکه پر از انرژي هستم. هواداران در زمان ورودم به تبريز استقبال خوبي از من داشتند ولي بهتر است بدانند که يک مربي آمده است و نه يک جادوگر.

اوليويرا در خصوص دستيارانش در تيم تراکتورسازي خاطرنشان کرد: وقتي از من خواستند به تراکتور برگردم گفته بودم که باغ آبادي و آذرنيا بايد در تيم بمانند.

وي با اشاره به درگيري ميلا فخرالديني با مرتضي اسدي در جريان ديدار مقابل داماش گيلان افزود: ميلاد فخرالديني هم اشتباهي کرده بود و از هواداران عذرخواهي کرد و من هم او را بخشيدم و هواداران هم او را ببخشند.

توني همچنين تاکيد کرد: وقتي مربي به تيمي مي‌آيد که فقط 3 ماه فرصت دارد بايد بدانيم که فقط در حد 3 ماه مي‌تواند کاري انجام دهد.

سرمربي جديد تيم فوتبال تراکتورسازي تاکيد کرد: به نظر شما وقتي يک مربي در اين شرايط وارد تيمي مي‌شود و 3 روز بعد بازي حساسي دارد چه انتظاري مي‌توان از او داشت؟ بايد از تيم حمايت کرد و من پشت بازيکنانم هستم و پشت من و بازيکنانم هم هواداران هستند.

وي اظهار داشت: بايد در بازي مقابل فولاد بازيکنانم بدون استرس بازي کنند و مشکلي وجود نداشته باشد. بايد باهوش عمل کنيم و از لحاظ روحي و فکري قوي باشيم.

اوليويرا خاطرنشان کرد: فولاد تيم خوبي است و با هدف پيروزي به مصاف ما مي‌آيد، به همين خاطر از تمام هواداران مي‌خواهم به ورزشگاه بيايند و مي‌دانم با قدرت آنها هر وقت خواسته‌ايم و اعتقاد داشتيم پيروز شده‌ايم.

وي در خصوص اينکه چرا 3 ماهه قرارداد بسته است، گفت: از نظر مالي براي من مهم نبود. نه تنها در اينجا بلکه در تمام دنيا وقتي تيم نتيجه نگيرد مربي را مقصر مي‌دانند. متاسفانه در تبريز بعد از بهمن‌ماه به خاطر شرايط جوي تيم با اُفت کيفي مواجه مي‌شود ولي تلاش خواهيم کرد به سمت موفقيت پيش برويم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

----------------- ...محل تبلیغات شما...
...محل تبلیغات شما...
...محل تبلیغات شما...
...محل تبلیغات شما...
...محل تبلیغات شما...
...محل تبلیغات شما...
----------------------- خرید صابون کوسه ------------


cache01last1406727836